Tällaiseen maailmaan Yle toivottaa nuorisomme! |
Yle yrittää hengen hädässään pysyä ajan hermolla, jonka vuoksi se värvää valtavalla näkyvyydellä nuoria lässyn pervoliberalismin ja monikultturismin kannattajiksi. Mediajätin eräs mentaalisen värväyksen muoto on ollut vuosittain kanavalla näkyvä Uutisluokka. Yle kertoo nettisivujensa jutussa Koululaiset valtaavat Ylen lähetykset tiistaina – puheenaiheina turvapaikanhakijat, koulutusleikkaukset ja tubettaminen kuinka jo kolmatta vuotta järjestettävä Yle Uutisluokka järjestää "osallistuvaa mediakasvatusta" yli 300 koulussa eri puolilla Suomea ja että koululaisten uutiskummeina toimii nelisenkymmentä Ylen
Ylessä ymmärretään aikoinaan DDR:ssä sovellettu indoktrinaation periaate, että jo nuorena se on vitsa väännettävä ja Oikeat opit aivoihin kaadettava. Käy vain sääliksi nuoria, joille opetetaan jo varhain, että vallitsevan harhaisen totuuden kannattaminen on kannattavaa, sillä konformistisella nuoleskelulla pääsee raunioituvassa lännessä elämässä pitkälle. Tämän ovat ymmärtäneet kaikki kympin tytöt ja pojat, jotka toistavat robottimaisesti jo lastentarhoissa aloitetun kansainvälisyyskasvatuksen mantroja, mikä ei ole muuta kuin raakaa sosialismia monikulttuurisilla saduilla kuorrutettuna. Vai mitä pitäisi ajatella Uutisluokan tiistain (26.4.2016) jutusta Lukiolaispoika järjestää diskoja turvapaikanhakijoille: "Kun laittaa ekan biitin, kaikki ovat sairaan messissä"? Discon järjestäjänä toimi 16-vuotias lukiolaispoika Jussi Järvinen, jonka idea näyttää tulevan varjoissa lymyilevältä monikultturistilta:
Idea diskoista turvapaikanhakijoille lähti viime kesän rippileiriltä, jossa Jussi oli isosena dj-tarvikkeineen. Vastaanottokeskuksen johtaja Päivi Tapaninen toimi ohjaajana. Tapaninen soitti myöhemmin ja tiedusteli, miltä kuulostaisi, jos Jussi pitäisi diskon turvapaikanhakijoille. Tämä ei kauan vastausta miettinyt. – Vastasin, että totta kai, sairaan siisti idea!On todennäköistä, että lähinnä vain Ylen uutisjournalismia seuraamalla lukiolaispoika on altistunut multikulturaaliselle indoktrinaatiolle. Toinen hyväksikäyttäjä on evankelisluterilainen kirkko, jonka rippileirit on mädätetty täysin suomalaiskammoisella monikultturismilla. Kolmas alaikäisen henkinen hyväksikäyttäjä on verorahoilla kustannetun vastaanottokeskuksen johtaja Päivi Tapaninen, joka yrittää roturutsa-discon avulla naittaa karvakäsikäppäniä liljan vaaleille naiveille suomalaistytöille. On siinä alaikäisiä hyväksikäyttävää mindfuck-rinkiä kerrakseen!
Eniten nauraa tietenkin kehitysmaalainen Nuoriso™, nuo jo parikymppiset partalapset, jotka kertoilevat 2000-luvun Alladinin satuja Pohjolan sinisilmille, jotka uskovat kaikkien ihmisten olevan yhtä rehellisiä kuin suomalaiset:
14-vuotiaan Yossefin mielestä diskot ovat huippujuttu. Diskossa unohtuvat raskaat kokemukset, kuten pienellä veneellä maasta toiseen matkustaminen Irakista Suomeen.Omaa kuvottavaa luokkaansa ovat ne kympin tytöt, joidenka herkät tunteet on ehdollistettu patologiselle epäitsekkyydelle ja itkuhumanismille. Tällainen tapaus paljastuu koko irvokkuudessaan Yle uutisten nettisivujen jutussa Näkökulma: Jo pienelle lapselle opetetaan, että jokainen ihminen on samanarvoinen – miksei tämä ole aikuisille itsestään selvää?, jossa järkyttävää ei ole tarinan sisältö, vaan se kuinka paljon tuotakin nuorta on jo lapsesta saakka pommitettu valkoisella syyllisyydellä ja toiseuden palvonnalla. Kun "oikeasta mielipiteestä" palkitaan kiitettävällä arvosanalla ja opettajan hyväksyvällä katseella, saadaan tulokseksi yhdeksäsluokkalaisen Oona Hervon sentimentaalista ainekirjoitus-itkua. Turha tästä on silti Oonaa syyttää, vaan koululaitoksen 1970-luvulla vallaneita sosialisteja ja heidän jalan jälkiään seuranneita kulttuurimarxilaisia:
En odottanut kuulevani mitään uutta ja mullistavaa, kun kouluumme eräänä maanantaina saapuivat turvapaikanhakija ja vastaanottotyöntekijä pitämään tuntia maahanmuutosta ja pakolaisuudesta. Olin jo järkyttyneenä katsellut kuvia kuolleista lapsista Välimeren rannalla, hakannut päätäni seinään selaillessani Twitterin pakolaiskeskustelua, juossut rasismin vastaisissa mielenosoituksissa ja yrittänyt vakuuttaa ympärilläni olevia ihmisiä monikulttuurisuuden tarpeellisuudesta.Kirjoituksen aloituksesta tulee välittömästi mieleen palkitun ranskalaiskirjailija Jean Raspailin monikulttuuria kuvaava dystopiaromaani Le Camp des saints (1973), jonka alkupuolella kerrotaan, kuinka yli 32 000 ranskalaisopettajaa määrää oppilailleen ainekirjoituksen päivä sen jälkeen kun egyptiläisten karkottama lähes miljoonan hengen laivasto intialaisia elintasopakolaisia ottaa kurssin kohti Eurooppaa:
"Kuvaile köyhien, kärsivien sielujen, elämää aluksilla ja ilmaise tunteesi heidän kohtaamastaan ahdingostaan yksityiskohtaisesti. Samalla voit esimerkiksi kuvitella, että yksi näistä epätoivoisista perheistä tulee kotiovellesi ja pyytää sinua ottamaan heidät sisään."Oonan ainekirjoitus paljasti ikävällä tavalla myös sen, että vastaanottokeskusten työntekijät voivat kierrellä Suomen kouluissa vapaasti levittämässä propagandaansa, ilman, että tarinoiden sisältöjä ja koulutusiskujen mielekkyyttä ylipäätään kyseenalaistettaisiin. Vuodatuksen luettua vasta ymmärtää, miten puhdasoppisesti kympin tytöt ovat omaksuneet viralliset totuudet, joita Ylekin päivittäin levittää. Tunteita on osattu manipuloida niin, että kyynel vierähtää herkästi taustansa valehdelleiden kolmekymppisten partalasten puolesta, mutta oman kansan asunnottomille, sairaille, vanhuksille ja työttömille kyynelkanavat eivät aukene – he kun ovat ahdistavan junttimaisia, eivätkä jännittävän eksoottisia kuten päitä katkoneet partalapset! Kehitysmaalaisten vaapaamatkustajien ja heistä valtion pussista elantonsa saavien vastaanottokeskusten työntekijöiden Tuhannen ja yhden yön tarinoihin uskotaan kuin matemaattisiin totuuksiin:
Kuulemani pakotarina vahvisti ajatuksiani siitä, että Suomeen saapuvien ihmisten hyväksi tulee tehdä jotain. He ovat tehneet pitkän ja vaarallisen matkan pois paikasta, jota ovat kutsuneet kodikseen. Tälläkin hetkellä tuhansia turvapaikanhakijoita odottaa päätöstä siitä, saavatko he jäädä Suomeen. Samaan aikaan ilmapiiri on kiristynyt niin, että vastaanottokeskuksiin on hyökätty ja kantasuomalaiset ovat perustaneet partioita "vartioimaan" katuja.
Jopa NS-Saksassa nuorten kasvatuksessa oli joku järki ja logiikka, sillä siellä opetettiin nuoria arvostamaan sentään omaa kulttuuria ja maata. Ylen anti ja vastaanottokeskusten harjoittama propaganda on sen sijaan täysin kieroutunutta, koska siinä halveksutaan omaa maata ja ihaillaan kritiikittömästi muukalaisia. Tällaisille mielen muokkaajille nuorten puutteellinen maailmankuva ja keskeneräinen tunnemaailmaa on helppo kohde, johon istuttaa sairaat multikulti-utopiat ja aivovapaa pervoliberalismi.
Tämä näkyy erityisesti maailmankuvaa muokkaavassa historianopetuksessa. Maailmanhistoria tiivistyy pelkkään Hollywoodin versioon "holokaustista" samalla kun opettajat vaikenevat tietoisesti liittoutuneiden rikoksista miljoonia saksalaissiviiliejä kohtaan. Sääliä nostatetaan vain ei-eurooppalaisia ja ei-valkoisia kohtaan. Vihaa suomalaisuutta kohtaan on helppo lietsoa, kun kansamme itsenäisyystaistelu yhdistetään "Pahan valtakuntaan", jolloin suomalaisetkin voidaan nähdä vähintään puolinatseina. Tällaisesta suomalaisvihamielisestä "kansainvälisyyskasvatuksesta" voidaan syyttää pääasiassa Kouluhallituksen pääjohtajana vuosina 1973–1991 toiminutta Erkki Ahoa. Hän oli pesunkestävä sosialisti, YK-kiihkoilija ja Suomi-Neuvostoliitto Seuran johtokunnan jäsen. Ken osaa yhdistää nämä Ahon intohimot, ymmärtää välittömästi miksi koululaitoksestamme on tullut sellainen kuin se on tänään.
Suomen kouluissa ja lukioissa opetetaan nykyään pakollisena jo filosofiaa, mutta sekin on dogmatisoitunut pelkäksi toiseuden halaamiseksi ja "ymmärtämiseksi" eikä viisauden rakastamiseksi. Se, mitä kouluissa oikeasti pitäisi opettaa, on realistinen maailmankuva riisuttuna sosialismilta löyhkäävästä internationalismista ja "yhteisvastuusta". Ilman sitä maamme koulut synnyttävät edelleen Oonan tapaisi koulutettuja apinoita, jotka eivät osaa erottaa millaisen maailman pitäisi olla siitä millainen se oikeasti on. Ennen sitä saamme kuulla tällaista epäjohdonmukaista tunnepuhetta:
Jos maailmassa olisi yltäkyltäisen loputtomat resurssit yli 7 miljardille ihmisille, saattaisimme ehkä kuvitella jonkinlaisen tasa-arvon. Mikäli otamme rajalliset resurssit huomioon, ainoa keino päästä samanarvoisuuteen on poistaa erilaisten kykyjen kilpailu ja alentaa kaikkien elintaso Bangladeshin tasolle. Ekologisesti tämä olisi varmasti järkevää, mutta olisivatko pikku-oonat valmiita tähän, varsinkin kun he ovat koko nuoren ikänsä tottuneet etnosentrisen suomalaispopulaation tuottamaan hyvinvointiin? Mikäli pikku-oonat näyttävät edelleen vihreää valoa absoluuttiselle tasa-arvolle, heidän on helppo hyväksyä kehitysmaa-islamistien invaasio. Tällöihän tuhotaan länsimaiden hyvinvointi ja kaikki ihmiset pääsevät lopulta samalle kamelinpaskaa nuotiolla polttavien kurkuttajien tasolle. Eräs uudenlaista humanismia kehittelevä fb-vaikuttaja kiteytti koko kysymyksen hiljattain kahteen lauseeseen:
Tämä näkyy erityisesti maailmankuvaa muokkaavassa historianopetuksessa. Maailmanhistoria tiivistyy pelkkään Hollywoodin versioon "holokaustista" samalla kun opettajat vaikenevat tietoisesti liittoutuneiden rikoksista miljoonia saksalaissiviiliejä kohtaan. Sääliä nostatetaan vain ei-eurooppalaisia ja ei-valkoisia kohtaan. Vihaa suomalaisuutta kohtaan on helppo lietsoa, kun kansamme itsenäisyystaistelu yhdistetään "Pahan valtakuntaan", jolloin suomalaisetkin voidaan nähdä vähintään puolinatseina. Tällaisesta suomalaisvihamielisestä "kansainvälisyyskasvatuksesta" voidaan syyttää pääasiassa Kouluhallituksen pääjohtajana vuosina 1973–1991 toiminutta Erkki Ahoa. Hän oli pesunkestävä sosialisti, YK-kiihkoilija ja Suomi-Neuvostoliitto Seuran johtokunnan jäsen. Ken osaa yhdistää nämä Ahon intohimot, ymmärtää välittömästi miksi koululaitoksestamme on tullut sellainen kuin se on tänään.
Suomen kouluissa ja lukioissa opetetaan nykyään pakollisena jo filosofiaa, mutta sekin on dogmatisoitunut pelkäksi toiseuden halaamiseksi ja "ymmärtämiseksi" eikä viisauden rakastamiseksi. Se, mitä kouluissa oikeasti pitäisi opettaa, on realistinen maailmankuva riisuttuna sosialismilta löyhkäävästä internationalismista ja "yhteisvastuusta". Ilman sitä maamme koulut synnyttävät edelleen Oonan tapaisi koulutettuja apinoita, jotka eivät osaa erottaa millaisen maailman pitäisi olla siitä millainen se oikeasti on. Ennen sitä saamme kuulla tällaista epäjohdonmukaista tunnepuhetta:
Jo pienelle lapselle opetetaan, että jokainen ihminen on samanarvoinen. Miksei tämä ole aikuisille sitten itsestään selvää?Tosiaan, lännessä taotaan päähän jo lapsesta asti sosiaalista konstruktiota nimeltä tasa-arvo, mutta yleensä elämä opettaa myöhemmin, mikä on sen totuusarvo. Siitä huolimatta aikusetkin ymmärtävät, että tasa-arvo on tiettyyn rajaan saakka yhteiskuntaa palveleva hyödyllinen myytti. Sen sijaan tätä ei ymmärretä kivikautisessa Afrikassa ja Lähi-idässä, joissa muslimit eivät piittaa tasa-arvosta ja ihmisoikeuksista käytännön tasolla mitenkään, mutta ei nyt anneta tämän pikku sivuseikan häiritä vakavaa filosofista pohdiskelua.
Jos maailmassa olisi yltäkyltäisen loputtomat resurssit yli 7 miljardille ihmisille, saattaisimme ehkä kuvitella jonkinlaisen tasa-arvon. Mikäli otamme rajalliset resurssit huomioon, ainoa keino päästä samanarvoisuuteen on poistaa erilaisten kykyjen kilpailu ja alentaa kaikkien elintaso Bangladeshin tasolle. Ekologisesti tämä olisi varmasti järkevää, mutta olisivatko pikku-oonat valmiita tähän, varsinkin kun he ovat koko nuoren ikänsä tottuneet etnosentrisen suomalaispopulaation tuottamaan hyvinvointiin? Mikäli pikku-oonat näyttävät edelleen vihreää valoa absoluuttiselle tasa-arvolle, heidän on helppo hyväksyä kehitysmaa-islamistien invaasio. Tällöihän tuhotaan länsimaiden hyvinvointi ja kaikki ihmiset pääsevät lopulta samalle kamelinpaskaa nuotiolla polttavien kurkuttajien tasolle. Eräs uudenlaista humanismia kehittelevä fb-vaikuttaja kiteytti koko kysymyksen hiljattain kahteen lauseeseen:
Islamistit itsekin tietävät, että he eivät kykene kilpailemaan läntisen yhteiskunnan lainalaisuuksien vallitessa. Näin ollen he lähes tietoisesti haluavat tuhota sen, jotta voisivat menestyä oloissa, jotka ovat todellisuudessa normaalit rapautuneen sivilisaation jälkitilassa.
*****************************
Yle TV1. 27.4.2016 klo 22:55, Ulkolinja: Rajojen Eurooppa
Pakolaiskriisi mullistaa poliittista ilmastoa Euroopassa. EU on toimintakyvytön, Saksassa huippusuosittu Angela Merkel on vaikeuksissa ja äärioikeiston suosio kasvaa ympäri maanosaa. O. Marko Lönnqvist. (U) Kuulovammaisille tarkoitettu tekstitys: suomi. Äänitekstitys: suomi.
Linkki Yle Areenaan.
MTV 3:n pitkäaikainen uutistenlukija Seppo Huhta kommentoi fb-sivullaan ohjelmaa:
Keskiviikkoiltana TV :llä esitetty "Rajojen Eurooppa" oli taas tympeä ruikutus "pakolaisten" puolesta, jossa ei tietenkään, taaskaan, kuinka ollakaan puhuttu sotilaskarkureiden, partalasten ja elintasopakolaisten, raiskarien, häiriköijien ym. muhamettien rikollisista toimista vaan annettiin kuva, että "jalot" vassut, vihreet ja "Fatima" Merkeleen -kultin kruunaajat, jotka tietty ovat Euroopassa aivan "ylivoimaisessa enemmistössä" (kaikki gallupit kertovat kuitenkin päinvastaista) tekevät "lempeästi" parhaansa mutta, kun maahanmuuttokriitiiset - nuo niin "pienilukuiset äärioikeistolaiset" (saa tulla tutkimaan löytyykö minustakaan niin kuin ei Teistäkään grammaakaan "äärioikeistolaista" ) kiusaavat niin em. ryhmiä kuin "pakolaisparkoja" ja tekevät kaikkensa estääkseen muhamettien "vilpittömän kotoutumisen" niin siksi meillä on "pakolaiskriisi", vain ja yksinomaan siksi, muutoin meillä olisi vajaassa puolessa vuodessa toteutunut "monikulttuurinen unelmamaanosa".
"ITÄ-EUROOPAN KANSAT EIVÄT NÖYRISTELE,VAIKKA NIIDEN KUULUISI"
Näin möläytti yksikin EU-edustaja eli siis ex-sos.maiden ihmisten, jotka ovat nyt EU-maita, tulisi osoittaa "solidaarisuutta muhametti-sotilaskarkureille, kun ne pääsivät EU:n jäseniksi yli 10 vuotta sitten".
Hehkuva esimerkki Euroopan suwakkien ajatusmaailmasta eli pituutta mitataan litroissa ja painoa asteilla. Kahjoa sakkia.
Tämä ns. "dokumentti" eli ylipitkä valhe oli kyllä kristallinkirkasta nyky-YLEä. "Toimittajana" ja käsikirjoittajana häärinyt M. Lönnqvist osoitti jälleen kerran kenen näkökulma on YLEn "journalistin" näkökulma ?
Se on muhamettien ja liittolaistensa suwakkien näkökulma !
Onneksi on olemassa internet, some ja esim. Facebook jonka/joiden kautta totuutta ei millään mitkään ylet pysty estämään, eikä varsinkaan sitä, että ihmiset itse kuulevat, kokevat ja näkevät ja - valtamedian ponnisteluista huolimatta - puhuvat ja kirjoittavat siitä kaikesta mistä YLE & amp; kumpp. vaikenevat !