Parin
viime päivän aikana kansalaisten keskuudessa on kohistu Keniassa kuvatusta Yle-rahoitteista
Mannerheim-elokuvasta, joka tulee maailmanlaajuiseen ensi-iltaan 28.9.2012. Ylen
toimitusjohtaja Lauri Kivinen lupaa kertoa torstaisessa (15.9.2012) lehdistötilaisuudessa,
miksi Mannerheimia näyttelee englantia ja swahilia puhuva musta mies, Saharan eteläpuolinen
negroidi eli neekeri. Me täällä Yle
Watchissa emme pidättele hengitystä sen suhteen, miksi ”Ylen salattu yllätys”
on valita neekeri esittämään Mannerheimiä. Punavihreä kulttuuriväki ja
toimittajakunta voi tietenkin teeskennellä hämmästystä kuullessaan tulevan lehdistöntiedotteen, mutta
suurella osalle kansalaisista sen sisältö on jo nyt varmuudella tiedossa: tuttua väsynyttä monikultuuripropagandaa, Toiseuden kautta etäännyttämistä, suomalaisuuden ”epädramatisointia” ja (valkoisen) rodun olemassaolon
kieltämistä. Sen sijaan itsensä ”eliitiksi” korottanut suomalaisvihamielienen
punavihreä lukeneisto varmasti riemuitsee tästä Ylen ”yllättävästä” ja ”rohkeasta rajoja
rikkovasta” elokuvaiteellisesta merkkipaalusta, vaikka samankaltainen kaunainen
Mannerheim-pilkka on roiskaistu Suomen
kansan silmille jo moneen kertaan.
Esimerkkinä
punavihreän ennalta arvattavasta reaktiotavasta on toimittaja Kalle Kinnusen Suomen Kuvalehden blogikirjoitus, jossa hän päivittelee valtalehtien lukijoiden vihaisia
kommentteja, jotka eivät hänen mukaansa ole sinänsä yllätys. Miksi sitten
Mannerheim neekerinä pitäisi olla se Ylen kuuluttama salainen yllätys, jos kerran sen herättämät
reaktiot eivät ole yllätys? Vai onko niin, että Ylen provokaatio oli harkittu,
jotta itseään edistykselliseksi kutsuvat monikulttuurifundamentalistit saisivat
jälleen kerran tekosyyn solvata suomalaisia rasisteiksi? Todella, rasismistahan
elokuvaprojektissa on kyse, mutta se kohdistuu pelkästään suomalaisiin, joidenka
identiteetti ja oikeus etniseen itsesäilytykseen halutaan mitätöidä. Elokuvaa edes näkemättä on helppo kuvitella,
millaista piiloagendaa se näkyvän propagandan lisäksi ajaa: aikaisemmin mm. transvestiitin roolissa
kunnostautunut kenialaisnäyttelijä Telley Savalas Otienon esittämän ”Mannerheimin"
rakkausseikkailuiden kohteet lienevät sopivasti valkoisia naisia.
Toinen
suomalaisvihamielinen hyväkäs, toimittaja ja kirjailija Markku Koski, toteaa puolestaan Iltalehdessä, että ”Mannerheim oli mitä suurimmissa määrin ei-suomalainen.
Ehkä hänen perimmäinen outoutensa voisi tulla tällaisen castingin (roolituksen)
kautta esiin uudella tavalla”.
Erikoinen tulkinta, sillä yleensä kulttuurimarxilaiset näkevät suomalaisuuden puhtaana
konstruktiona, joten myöskään mitään ei-suomalaista ei voisi olla
olemassa. Todennäköisesti kyse on vain
Kosken koherentin ajattelun puutteesta, mikä on silmiinpistävää
punamädättävälle logiikalle, jota ohjaa lähinnä silkka kauna ja tekopyhyys.
Koski nimittäin uskottelee meille, että 1600-luvulla Suomeen muuttaneen valkoisen
eurooppalaisen Mannerheim-suvun jälkeläinen,
marsalkka Mannerheim, ei olekaan aito suomalainen. Sitä vastoin Kosken kaltaisille älyköille suomalainen identiteetti muuttuukin heti
lihaksi ja vereksi kun Somaliasta tullut maahantunkeutuja ylittää maamme passintarkastuksen
sanomalla taikasanan ”Asyl!”. Luonnollisesti tällaisen ”suomalaisuuden” kyseenalaistaminen on etnosentristä muukalaiskammoa,
jopa rasismia.
Viime kädessä tässä Ylen Afrikkaan suuntautuneessa tuotantoprojektissa ei ole kyse muusta kuin vallasta ja mahdollisuudesta käyttää sitä. Valkoiset voittivat Vapaussodan, mutta hävisivät kulttuuritaistelun 1960-luvun jälkeen. Ylen toimittajakuntaan on hakeutunut enimmäkseen kulttuurimarxilaisia "voittajia" ym. punaisia kostajia, jotka tiedostavat erinomaisesti rajattoman mahdollisuuden käyttää propagandistista valtaa poliittisten kaunojensa ja harhaisen multikulti-utopiansa ajamiseen. Ja sen he totta vieköön tekevät. Mannerheim ei ole pelkkä yksittäinen historiallinen hahmo,vaan hänessä ruumillistuu koko voittoisa valkoinen Suomi, jota vastaan kulttuurimarxilaiset hyökkäävät edelleen väsymättä. Heille vuosi 1918 ja 1960-luku ei ole loppunut vieläkään.
Viime kädessä tässä Ylen Afrikkaan suuntautuneessa tuotantoprojektissa ei ole kyse muusta kuin vallasta ja mahdollisuudesta käyttää sitä. Valkoiset voittivat Vapaussodan, mutta hävisivät kulttuuritaistelun 1960-luvun jälkeen. Ylen toimittajakuntaan on hakeutunut enimmäkseen kulttuurimarxilaisia "voittajia" ym. punaisia kostajia, jotka tiedostavat erinomaisesti rajattoman mahdollisuuden käyttää propagandistista valtaa poliittisten kaunojensa ja harhaisen multikulti-utopiansa ajamiseen. Ja sen he totta vieköön tekevät. Mannerheim ei ole pelkkä yksittäinen historiallinen hahmo,vaan hänessä ruumillistuu koko voittoisa valkoinen Suomi, jota vastaan kulttuurimarxilaiset hyökkäävät edelleen väsymättä. Heille vuosi 1918 ja 1960-luku ei ole loppunut vieläkään.
Siksi
Mannerheim neekerinä ei ole muuta kuin keskisormen näyttämistä
entiselle ja nykyiselle valkoiselle Suomelle – jälkitaistolaiset yleläiset
tekevät sen, koska he voivat tehdä sen. Tuossa vallankäytössä ei sinänsä ole
mitään pahaa, kunhan he vain tunnustaisivat agendansa rehellisesti ja lopettaisivat
tekopyhän lässytyksen siitä, että Yle on puolueeton media, joka heijastelee
kansalaisten syvimpiä arvoja ja tuntoja.
Punaiset kostajat saavat hetken tyydytyksensä siitä, että kansanosa joka ei ole vielä uudelleenohjelmoitu, harmistuu. Monikultturismin edistämisen kannalta musta Mannerheim on silti huono veto, sillä se vain polarisoi entisestään kansaa ulkomaalaiskysymyksessä. Näyttää siltä, että itsenäistä suomalaista Suomea vihaavat tahot suorastaan manaisivat ilmoille vuoden 1918 uusintaa. Sen pahempi heille.
Punaiset kostajat saavat hetken tyydytyksensä siitä, että kansanosa joka ei ole vielä uudelleenohjelmoitu, harmistuu. Monikultturismin edistämisen kannalta musta Mannerheim on silti huono veto, sillä se vain polarisoi entisestään kansaa ulkomaalaiskysymyksessä. Näyttää siltä, että itsenäistä suomalaista Suomea vihaavat tahot suorastaan manaisivat ilmoille vuoden 1918 uusintaa. Sen pahempi heille.
Länsimaalaisia mustamaalaavaa propagandaa tänään:
VastaaPoista13:00 Kaikkien naisten monni
Suomi 1952, 81'. O: Lasse Pöysti. N: Lasse Pöysti, Toini Vartiainen, Reino Valkama. Sotilasfarssi lukutaidottomasta alokkaasta, jolle varuskuntakaupungin naiset alkavat joukolla opettaa elämän aakkosia.
19:00 Historiaa: CIA:n salainen sota Laosissa
Vietnamin sota levisi myös Laosiin ja siitä tuli CIA:n historian laajin ja myös parhaiten salassa pysynyt operaatio. Millainen oli CIA:n huippusalainen päämaja Long Cheng ja kuinka tapahtumat vertautuvat omaan aikaamme?
18:30 Paska juttu: Vesitetty tuotos
Pitääkö tuotoksemme välttämättä molskauttaa juomaveteen, kysyvät Nina Stenros ja Anu Valve. Nykyään vesivessa on meille itsestäänselvyys. Samalla huono sanitaatio tappaa joka päivä tuhansia ihmisiä. Osa 2/4.
14:30 Rosa Taikon - romaniseppä
Rosa Taikon on maailman ainoa naispuolinen romanihopeaseppä. Rosa on romanien oikeuksien sinnikäs esitaistelija ja hopeantaonnan lomassa hän on ryhtynyt kirjoittamaan muistelmiaan.
23:45 Ulkolinja: Öljy, Nigerian veri
Nigerjoen suistossa sijaitsevat Afrikan rikkaimmat öljylähteet. Kuitenkaan nigerialaiset eivät juuri hyödy raaka-aineestaan, sillä luonnonvarat ovat kansainvälisten öljy-yhtiöiden hallussa.
21:00 Intiaanikansat
Dokumenttisarja Pohjois- ja Keski-Amerikan intiaanikansoista. 8/8: Ympyrä sulkeutuu. Lännen kansoista apachet taistelivat pisimpään vapaudestaan. Tuhosta huolimatta: henkitanssin perinne elää.