sunnuntai 5. heinäkuuta 2020

GLOBALISTISET SUURYRITYKSET PYRKIVÄT FACEBOOKIN AVULLA TUKKIMAAN VALKOISTEN SUUT


Markkinatalouden asemaa todistetusti tehokkaimpana talousjärjestelmänä kiistää tuskin kukaan normaalijärkinen. Kyse on vain siitä mikä arvo ja asema sille suodaan yhteiskunnassa. Yleisesti ajatellaan yksisilmäisesti ajetun markkinafundamentalismin olevan kapitalismia pahimmillaan. Ikävä kyllä tätäkin pahempi versio on olemassa. Siinä yritykset alkavat taloudellisella painostuksellaan tehdä politiikkaa taivuttaakseen kuluttajia tiettyyn ideologiseen muottiin. Juuri tätä totalitarismia olemme todistamassa aikana, jolloin massojen mielipiteenmuokkaajana toimiva valtamedia on asettunut rotuylpeän Black Lives Matter -liikkeen puolelle kaikkea valkoisuutta vastaan. Sen seurauksena suuryritykset ovat alkaneet edistää häpeilemättä uusmarxilaista identiteettipolitikkaa, jossa kaiken mittana on muiden kuin valkoisten kokemukset ja tunteet.

Vielä joitain sukupolvia sitten länsimaita johtivat miehet, jotka olivat valmiita uhraamaan vaikka oman henkensä yhteisönsä puolesta. Kauppiasluokan esiinmarssin myötä lyhytnäköinen itsekkyys on lisääntynyt ja nykyään meitä määräävätkin mitättömät markkinamaakarit, kamasaksakauppiaat ja pörssien puliveivaajat. Heidän esimerkkiään noudattamalla länsimaailman vallitsevaksi ihmistyypiksi on tullut laskelmoiva pikkusieluinen nilkki, joka on täysin vastustuskyvytön aikamme tuhoisten muotiaatteiden edessä. Yhtyessään laumaan näillä pelkureilla on kuitenkin rohkeutta vainota niitä, jotka kulkevat globalistien määräämää arvoliberaalia maailmanjärjestystä vastaan.

Ennen valkoisten keksijöiden perustamat yritykset tukivat paikallisia yhteisöjä ja viime kädessä koko kansakuntaa. Nykyään valkoiset asiakkaat tukevat edelleen ostoksillaan valkoisten perustamia yrityksiä kuten Microsoft, joka puolestaan lahjoittaa miljardinsa hyväntekeväisyyteen afrikkalaisille. Oma lukunsa ovat yritykset, joiden tulovirta tulee pääasiassa valkoisilta, mutta kiitokseksi tästä ne irvailevat asiakaskunnalleen heidän juuristaan. Lentoyhtiö SAS meni tämän vuoden helmikuussa jopa niin pitkälle, että mitätöi mainoksessaan koko ruotsalaisuuden

On vaikea päättää kumpi on halpamaisuudessaan vastenmielisempi olio, valtion suojatyöpaikassaan kansallista tuhotyötä tekevä sosialisti vai yritysmaailman edustaja, joka on yhtiönsä arvopoliittisen imagon vuoksi valmis pyllistämään suurelle osalle maksavista asiakkaistaan. Yleensä kansallismieliset ovat analysoineet suurennuslasin tarkkuudella valtionhallinnon kansanvihollisia, jolloin yksityisen sektorin termiitit ovat saaneet mellastaa rauhassa. 
Tämä on kuitenkin kohtalokas virhe, sillä yritysmaailmassa on viime vuosina omaksuttu kiihtyvään tahtiin soroslaisten "kansalaisjärjestöjen" tehokkaan lobbauksen ansiosta vasemmistolainen identiteettipolitiikka. Viimeistään nyt pitäisi tiedostaa, että vasemmistolaisten epäarvojen aisankannattajuus ei rajoitu vain puoluepolitiikkaan kuten maamme tuhoisimpaan cuckservatiivipuolue Kokoomukseen, vaan punasyöpä on jo edennyt syvälle kansainvälisiin suuryrityksiin.

Suuryrityksissä identiteettipolitiikka ei ole jäänyt vain valkoisen historian anteeksipyytelyksi, vaan eräissä firmoissa on ryhdytty aktiiviisiin painostustoimiin, jotta valkoisten intressin puolustaminen voitaisiin estää Internetin suurilla alustoilla. Yle verkkosivuilla viime viikolla ilmestyneessä uutisessa Yritykset vetävät Yhdysvalloissa mainoksia Facebookista – vaativat somejättiä suitsimaan rasistisia ja väkivaltaisia sisältöjä puolustellaan jälleen kerran poliittista sensuuria tahallisen epämääräisellä vihapuhe-verukkeen avulla. 
Somejätti Facebookiin kohdistuva mainosboikotti kasvaa Yhdysvalloissa. Useat yritykset ovat ilmoittaneet, että ne eivät mainosta Facebookissa, ellei yhtiö ryhdy torjumaan tehokkaammin vihamielisten sisältöjen levittämistä.
Vaikka hyvesignalointi kuuluu jo monien yritysten imagonrakennukseen, saattaa mainosboikottien taustalla olla heikko taloudellinen tilanne, sen verran rankasti koronavirus on vaikuttanut kaikkeen liiketoimintaan. Luultavasti osa suuryrityksistä olisi joutunut heikon likviditeetin vuoksi joka tapauksessa supistamaan kovalla kädellä mainostustaan, mutta sopivan boikotin avulla ne voivatkin selittää vetäytymisensä "eettisillä syillä". Tietysti osa boikottiin osallistuneiden yritysten julkisuuskuvasta päättävistä henkilöistä on aitoja punaliberaaleja tosiuskovia, jotka ovat ostaneet lässyliberaalin ajatuksen "vastuullisuudesta":
Kyse on useiden kansalaisjärjestöjen kampanjasta, joka sai kipinän George Floydin surmasta ja sitä seuranneista laajoista rasisminvastaisista protesteista. Viimeisimpänä Stop Hate for Profit- eli suomeksi Seis vihavoitoille -kampanjaan on lähtenyt Yhdysvaltain toiseksi suurin matkapuhelinoperaattori Verizon.  
Kampanjan taustavoimiin kuuluva kansalaisjärjestö ADL (Anti-Defamation League) on pyytänyt yrityksiä lopettamaan mainostamisen Facebookissa heinäkuun ajaksi.   
Keskeytämme mainonnan, kunnes Facebook saa aikaan hyväksyttävän ratkaisun, joka sopii meille, perustelee Verizonin viestintäjohtaja John Nitti.
Viestintäjohtaja John Nittin puheet ovat tietenkin silkkaa poliittista kiristystä, jolla hän haluaa perustuslaillisesta sananvapaudesta piittaamatta suitsia poliittisten vastustajiensa suut. Nittin kohdalla voidaan kysyä retorisesti kuin pilapiirtäjä Kari Suomalainen aikoinaan: "Pitäisikö ko. henkilön esinahka tarkistaa?" Syytä kenties olisi, sillä hän on riemurinnoin ryhtynyt juutalaisten etujärjestö ADL:n sensuuripolitiikan toimeenpanijaksi.

Siinä ei ole sinänsä mitään uutta, että sionistinen klikki on ajamassa sensuuria internettiin ja sosiaaliseen mediaan. ADL sai jo pari vuotta sitten omat moderaattorinsa Facebookin, jossa he systemaattisesti vaientavat poliittiset vastustajansa orwellilaisesti vihapuheeseen vetoamalla. Sionistijärjestö on vaikuttanut myös toiseen suureen juutalaisen omistamaan internet-palvelimeen, YouTubeen, jossa se on päävastuussa viime vuosien suurista sisällön puhdistuksista.

Mark Zuckerbergin hallitsema somemonopoli tunnetaan jo nyt pahamaineisesta sensuuristaan, jossa tukahduttamisen syyksi riittää jo pelkkä konservatismi ja perhearvot. Sen sallima sananvapaus on kaventunut jatkuvasti ja yhtiö tekee säännöllisesti sisältöpuhdistuksia vihapuheen kaltaisiin tekosyihin vetoamalla. Silti tämäkään ei riitä tietyille paavillisille yrityksille, vaan ne vaativat Facebookilta vielä kovempaa poliittista sensuuria. Ylen uutisen perusteella yhtiöllä ei ole tätä mitään vastaan:
Facebookin edustajan mukaan yhtiö kunnioittaa yritysten päätöksiä ja pyrkii edelleen siivoamaan vihamielisiä sisältöjä palveluistaan.
Niin sanottujen vihapuheiden ja viharyhmien siivouksessa Facebook näyttää olevan kovin valikoiva, josta kertoo Ylen uutinen   Instagramista ja Facebookista poistettiin satoja tilejä – rasistisiin viharyhmiin linkittyvillä tileillä pohdittu menoa aseistautuneina BLM-protesteihin. Facebookin puhdistukset eivät nimittäin koske lainkaan väkivaltaan syyllistyneeseen BLM-liikkeeseen ja muihin mustien rasistien väkivaltakerhoihin. Puhumattakaan avoimen väkivaltaisesta Antifasta, joka aiotaan luokitella Yhdysvalloissa terrorijärjestöksi. Tekopyhyyden huippuna voidaan pitää Facebookin kieltämää Donald Trumpin vaalimainosta, jossa tuomitaan Antifan väkivalta. Suomessa somejätin kaksinaismoralistisesta sensoripolitiikasta on kirjoittanut ainoastaan Nykysuomi uutisjutussaan Facebook bannaa ”väkivaltaisia ryhmiä” – mutta ei Antifan väkivaltaisia ryhmiä.

Yritysmaailman nuoleskelu väkivaltaisen BLM-liikkeen edessä on levinnyt myös tänne. Suomessa toimivissa yrityksissä työskentelevät punatrendien metsästäjät kuvittelevat "universaalin" amerikkalaisuuden apinoinnillaan olevansa ajan hermolla. Nämä yritysten imagovastaavat uskovat Amerikan etnisen tilkkutäkkivaltion olevan tehdasasetus kaikille kansakunnille, jonka vuoksi he katsovat olevansa itseoikeutettuja
 atlanttisen kulttuuri-imperalismian sanansaattajia maassamme. Heidän hävyttömän opportunistista ajatuksenjuoksuaan voi seurata Ylen agendauutisessa Myös suomalaiset mainostajat alkaneet boikotoida Facebookia – Etujärjestön johtaja: "On sallittu rasistiset keskustelut. Heidän on pakko muuttaa tätä".
– Yritykset eivät ole halunneet tehdä siitä numeroa, koska tosi moni pelkää "viherpesuleimaa", joka siitä voi seurata. Eli että ihmiset ajattelevat yrityksen vain haluavan näyttää, kuinka hyveellisiä me olemmekaan, Riikka-Maria Lemminki [mainostajien etujärjestön Marketing Finlandin toimitusjohtaja] kertoo.
Länsimaiden sairaudentilasta kertoo jo se, että läpikorruptoinut "eliiti" on voinut määritellä hyveelliseksi sen, mikä sotii tavallisten valkoisten intressiä ja tuhatvuotista eurooppalaista kulttuuria vastaan. Ei, oman kulttuurin ja sen luoneiden ihmisten ylimielinen tuomitseminen ei ole hyveellisyyttä, vaan narsistista omahyväisyyttä, joka voi saada yleistä kiitosta vain yleisen rappion aikakaudella.
Kodinkoneketju Gigantin markkinointijohtaja Sami Särkelä sanoo, että Facebook on merkittävä markkinointi- ja asiakaspalvelukanava Gigantille. Seuraajia on noin 400 000.   
Yhtiössä on tarkkaan seurattu Facebookin ilmoitusboikotin etenemistä, koska yhtiö ei Särkelän mukaan hyväksy minkäänlaista vihapuhetta tai rasismia. Muutoksia omaan toimintaan ei olla kuitenkaan vielä tekemässä.
Näille jeesusteleville romukauppiaille ei tule antaa latiakaan ennen kuin he alkavat keskittyjä  päätehtäväänsä eli voittoa maksimoivien turhakkeiden myyntiin. Ammattimaisen hyvesignaloinnin he voivat jättää siitä leipänsä saaville sateenkaaripapeille ja vihreiden kansanedustajille.
Särkelän mukaan he odottavat ensin kuinka Facebookin lupaamat muutokset suhtautumisessa vihapuheeseeen ja rasismiin käytännössä toteutuvat. 
– Sen jälkeen päätämme teemmekö muutoksia. Teemme tästä päätöksiä lähiviikkojen aikana. Facebookilla on isona mediana todennäköisesti parannettavaa esimerkiksi moderoinnissa. Särkelä sanoo.
Särkelä itte ei uskalla sanoa kannattavansa sensuuria, vaan puhuu kiertoilmauksin moderoinnista. Se ei ole kuulkaa lainkaan näiden särkelöiden tehtävä sanoa mitä Facebookissa voi omalla seinällään kirjoittaa ja mitä ei. Edelleen: Särkelän homma ei ole olla  moraalipoliisi, vaan hänen pitäisi keskittyä puljussaan kamasaksan myyntiin.

Jutun lopussa annetaan vielä puheevuoro Facebookin naisjohtaja Carolyn Eversonille, joka on valmis suosimaan samettista totalitarismia ja anarkotyranniaa taistelussa valkoisten sananvapautta vastaan:
Facebookin johtaja Carolyn Everson kommentoi boikottikohua Ylelle painottamalla, että he kunnioittavat brändien päätöksiä ja jatkavat työtä vihapuheen kitkemiseksi. Myös keskusteluja yritysten ja kansalaisoikeusjärjestöjen kanssa käydään.
Jos oman identieetin puolustaminen on "vihapuhetta", niin silloin sellaisen puheen kitkeminen tarkoittaa viime kädessä ko. subjektin "kitkemistä" so. tuhoamista. Sikäli tässä ollaan tuhoamisen jäljillä, että identiteetin kuollettamisen jälkeen fyysinen tuhoaminen on enää pelkkä muodollisuus.

Luulevatko Facebook ja Yle tosissaan, ettei heidän likaisen pelinsä läpi nähtäisi? lmeisesti tai sitten he ovat kertakaikkisen röyhkeitä määritellessään uudelleen demokratiaan kuuluvan sananvapauden. Lupaus jatkaa työtä "vihapuheen" (lue: totuuspuhe, jota "eliitti" vihaa) kitkemiseksi tarkoittaa vain entistä enemmän sensuuria kaikille muille paitsi vasemmistoliberaaleille ja vallanhimoisille marginaalifriikeille. 


Punaliberaalin identiteettipolitiikan omaksuneiden yritysten ja Facebookin välinen kissanhännän veto on lopulta pelkkää teatteria, sillä molempien intressinä on tukkia arvokoservatiivien ja valkoisten toisinajattelijoiden suut. Pystyyn kuolleita kulttuurimarxilaisia aatteita orjallisesti seuraavat yritykset ja suurkapitalistien tukemat marxilaisglobalistiset "kansalaisjärjestöt" saavat jatkossakin määritellä mikä on heille edullista sallittua poliittista puhetta ja mikä taas ei.
Facebookin mukaan yhtiö on kieltänyt 250 valkoisen ylivaltaa korostavan järjestön toiminnan Facebookissa ja Instagramissa. Yhtiön mukaan se löytää lähes 90 prosenttia vihapuheesta, ennen kuin käyttäjät ilmoittavat siitä Facebookille.
Yle-uutisen viimeinen kappale paljastaa, että Facebookin sensuuri on jo nyt massiivista, mutta eräät yhtiöt haluavat totalitarismina ehdottoman ilmatiivinä. Valkoisille ei pidä suoda mitään etnis-kulttuurisen itsepuolustuksen mahdollisuutta, sillä sekin olisi "valkoisen ylivallan" suosimista. Sen sijaan mustat, juutalaiset, meksikolaiset ja aasialaiset ym. ym. saavat Facebookissa vapaasti julistaa rotuylpeyttään ja rajatonta kaunavihaansa valkoisia vastaan.

Juutalaisten omistamassa Facebookissa valkoiseksi ylivallaksi katsotaan jo se, että puolustaa laillisia rajoja omissa kotimaissaan. Sitä paitsi suurin osa eurooppalaisten hyvinvointia puolustavista järjestöistä ja puolueista ei kannata valkoista ylivaltaa, vaan ainoastaan oikeutta hallita omia historiallisia kotimaitaan. Puhe valkoisesta ylivallasta onkin vihamielisen globalistieliitin masinoima olkiukko-termi, joka haluataan liittää kaikkeen, jossa valkoiset eivät ole halukkaita luovuttamaan omian oikeuksiaan ja resurssejaan. Kyllä maailmasta löytyy myös todellisia ylivaltapyrkimyksiä kuten juutalaista ylivaltaa, mustaa ylivaltaa ja kiinalaista maailmanvaltaa, mutta sattuneesta syystä niitä ei nosteta Facebookin vihapuhe-keskusteluissa esille.

Suuryritysten ja Facebookin harjoittama keskinäinen suhmurointi osoittaa omalta osaltaan nykykapitalismin olevan rikki. Ihmekös tuo, että vasemmisto on siitä niin innoissaan. Radikaalit äärivasemmistolaiset julistavat sentään vielä vastustavansa kapitalististista markkinataloutta, vaikka se sotiikin heidän arkieläämänsä vastaan. Nykyjärjestelmä kun on mahdollistanut näiden vapaamatkustajien mukavan elämän ja ajoittaisen vallankumouslarppauksen. Heille "kapitalismin nyrkkinä toimiva valtiovalta" on lopulta ruokkija ja suojelija. Ja jos valtion tuki ei riitä, aina löytyy globalistisia suurkapitalisteja kuten George Soros, joka on aina valmis auttamaan uuden Antifa-internationaalin pikku vallankumouksellisia. 


Toisin on kansallismielisten laita. Heille vasemmiston arvot omaksunut yritysmaailma on julistanut sodan, johon ei vielä olla ymmärretty vastata. Syytä olisi ja pian.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti