Monikulttuurinen säpinä ei ota viikonlopun jäljiltä loppuakseen. Tänään tiedotusvälineet ovat kertoneet näyttävästi Alankomaiden Utrechtissa tapahtuneesta terrori-iskusta, josta poliisi etsii edelleen Gokman Tanis -nimistä 37-vuotiasta turkkilaista miestä. Ylen uutisessa Yle seuraa: Ainakin kolme kuollut Utrechtin raitiovaunuammuskelussa – Poliisi etsii 37-vuotiasta turkkilaismiestä kerrotaan ainakin kolmen ihmisen kuolleen ja viiden haavoittuneen raitiovaunussa tapahtuneessa ammuskelussa.
Luultavasti muslimitaustaisen miehen tekemä isku on jonkinlainen nokitus viime perjantaina Uudessa-Seelannissa tapahtuneille moskeijahyökkäyksille. Niissähän tekijäksi epäilty 28-vuotias australialaismies Brenton Tarrant sanoi kostaneensa muslimien Euroopassa tekemät terrori-iskut ja pedofiilliraiskaukset, joita on sattunut mm. Oulussa. Osasyynä kostoon saatoi olla myös tekijän kotimaassa Australiassa sattuneet lukuisat muslimien tekemät joukkoraiskaukset, joista on tihkunut tietoja jo 2000-luvun alkupuolelta lähtien.
Kuten edellisessä Yle Watchin päivityksessä kerrottiin, maahantulijoiden ja paikallisväestön välisestä väkivallan kierteestä voi syyttää vain hallitsevaa liberaalia nomenklatuuraa. Se on kantaväestön vastustuksesta huolimatta synnyttänyt Eurooppaan vihamielisten ulkomaalaisten muodostamia eristäytyneitä enklaaveja, josta käsin muukalaiset käyvät omaa uskon- ja rotusotaansa elättäjiään eurooppalaisia vastaan.
Monikulttuurisen kaaoksen ydinsyynä on se yksinkertainen tosiasia, että diversiteetti ei toimi. Varsinkin kun sitä on tuotettu pakolla eikä sitä ole tehty yhteisymmärryksessä kantaväestön ja tulijoiden välillä.
Monikulttuurisen kaaoksen ydinsyynä on se yksinkertainen tosiasia, että diversiteetti ei toimi. Varsinkin kun sitä on tuotettu pakolla eikä sitä ole tehty yhteisymmärryksessä kantaväestön ja tulijoiden välillä.
Jo lähtökohtaisesti on itsestään selvää, että kouluttamattomien afrikkalaisten tai Lähi-idän muhamettilaisten on mahdotonta sopeutua eurooppalaisten mädättäjäuniversalistien luomaan postmoderniin, arvorelativistiseen ja -nihilistiseen teknoyhteiskuntaan, jossa kansalaisilta vaaditaan valtavasti tietotaitoa ja kognitiiviisia kykyjä. Silti on turha syyttää omalla luontaisella tavallaan käyttäytyviä muukalaisia, vaan poliittis-taloudellista eliittiä, joka on mahdollistanut mielettömän avoimien rajojen politiikan.
Ainoa keino estää väistämätön etninen konflikti on olla luomatta monikulttuurista yhteiskuntaa, jossa eri ryhmät pelaavat omilla säännöillään. Diversiteetti voi toimia vain mosaiikkina, silloin kun eri kulttuurit elävät omien maantieteellisten rajojensa sisällä.
Ainoa keino estää väistämätön etninen konflikti on olla luomatta monikulttuurista yhteiskuntaa, jossa eri ryhmät pelaavat omilla säännöillään. Diversiteetti voi toimia vain mosaiikkina, silloin kun eri kulttuurit elävät omien maantieteellisten rajojensa sisällä.
Käytännössä tämä tarkoittaa kolmannesta maailmasta tulevan maahanmuuton lopettamista ja vieraalla passilla jo täällä olevien ulkoeurooppalaisten karkottamista. Suomalainen "hyvinvointiyhteiskunta" ja kulttuuri voidaan näillä laillisilla keinoilla vielä ehkä pelastaa. Valitettavasti Hollanissa tilanne on jo niin paha, että siitä ulospääsemiseksi vaaditaan aivan toisenlaista lähestymistapaa.
******************************
******************************
TV1, 18.3. 2019 klo 20.00 MOT
MOT tutki, millä perusteilla rikoksiin syyllistyneet ulkomaalaiset karkotetaan Suomesta. Miksi raiskaaja saa jäädä ja lievempiä rikoksia tehnyt joutuu lähtemään? HD ohjelmatekstitys (suomi) 29 min
Linkki ja esittely ohjelmasta.
Ongelman ytimenä ei ole se, saako maahan luvatta tullut kutsumaton vieras rikoksistaan lievämmän tai ankaramman rangaistuksen kuin toinen samanmoinen, vaan se, että he ylipäätään ovat täällä. Laittomasti. Jos ulkomaalaisraiskaajille halutaan yhdenvertaisia tuomioita, oikeudenmukaisinta olisi karkottaa heidät kaikki, sillä eiväthän he ole edes Suomen kansalaisia.
Yle Fem Teema, 18.3. 2019 klo 19.00, Pakolaisesta muukalaiseksi
Millaista on tulla Suomeen pakolaisena? Voiko uudessa kotimaassa olla koskaan muuta kuin muukalainen? Ohjelmassa seurataan Sudanista ja Syyriasta tulleita perheitä, jotka yrittävät asettua uusille ruotsinkielisille kotipaikoilleen. Olof Film, 2019. HD ohjelmatekstitys (ruotsi) 29 min
Linkki Yle Areenaan.
Yle Femman ruotsinkieliset kulttuurikommunistit vetävät aivan omaan linjaa kuplan ympäröimässä ankkalinnassaan.
Vain pahantahtoinen valehtelija tai idiootti voi rehellisellä naamalla väittää, että sudanilaisesta tulee suomalainen heti sen jälkeen kun hän ylittää rajan. Jos taas joku pysyy itsepintaisesti tässä uskomuksessa, päteekö sama myös silloin kun sudanilainen livahtaa Japaniin? Tuleeko hänestä silloin pesunkestävä japanilainen, jota kaikki pitävät japanilaisena? Jos taas ei, niin miksi sama ei päde Suomeen ja muihin valkoisiin maihin?
MOT tutki, millä perusteilla rikoksiin syyllistyneet ulkomaalaiset karkotetaan Suomesta. Miksi raiskaaja saa jäädä ja lievempiä rikoksia tehnyt joutuu lähtemään? HD ohjelmatekstitys (suomi) 29 min
Linkki ja esittely ohjelmasta.
Ongelman ytimenä ei ole se, saako maahan luvatta tullut kutsumaton vieras rikoksistaan lievämmän tai ankaramman rangaistuksen kuin toinen samanmoinen, vaan se, että he ylipäätään ovat täällä. Laittomasti. Jos ulkomaalaisraiskaajille halutaan yhdenvertaisia tuomioita, oikeudenmukaisinta olisi karkottaa heidät kaikki, sillä eiväthän he ole edes Suomen kansalaisia.
Yle Fem Teema, 18.3. 2019 klo 19.00, Pakolaisesta muukalaiseksi
Millaista on tulla Suomeen pakolaisena? Voiko uudessa kotimaassa olla koskaan muuta kuin muukalainen? Ohjelmassa seurataan Sudanista ja Syyriasta tulleita perheitä, jotka yrittävät asettua uusille ruotsinkielisille kotipaikoilleen. Olof Film, 2019. HD ohjelmatekstitys (ruotsi) 29 min
Linkki Yle Areenaan.
Yle Femman ruotsinkieliset kulttuurikommunistit vetävät aivan omaan linjaa kuplan ympäröimässä ankkalinnassaan.
Vain pahantahtoinen valehtelija tai idiootti voi rehellisellä naamalla väittää, että sudanilaisesta tulee suomalainen heti sen jälkeen kun hän ylittää rajan. Jos taas joku pysyy itsepintaisesti tässä uskomuksessa, päteekö sama myös silloin kun sudanilainen livahtaa Japaniin? Tuleeko hänestä silloin pesunkestävä japanilainen, jota kaikki pitävät japanilaisena? Jos taas ei, niin miksi sama ei päde Suomeen ja muihin valkoisiin maihin?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti