Ylen kuvitusta ohjelmaan Rotuopin kahdeksat kasvot. |
Eduskunnassa ja sen alaisuudessa toimivalla Yleisradion ohjelmaneuvostolla on selvä porvarienemmistö, mutta tämä ei näy juuri mitenkään kanavan ohjelmapoltiikassa. Riippumatta eduskunnan valtasuhteista, Ylen noudattaa itsenäisen itsepintaisesti 1960-luvulta perittyä vasemmistolaista progressivismia eli "edistyksellisyyttä".
Nykypäivästä katsottuna tällainen menneen maailman muotiajattelu on auttamattoman vanhentunutta, mutta valitettavasti vasemmiston pillipiiparit ovat saaneet porvarit mukaan läntisen maailman kuolontanssiin. Vasemmistolaisten aisankannattajiksi ryhtyneet oikeistoporvarit ovat pitkälti syynä siihen, että yhteiskunnalliselle asialistalle on päässyt uusmarxilainen tieteellinen hölynpöly kuten "kymmenet eri sukupuolet" ja "ihmiskunnan absoluuttinen samanlaisuus" jne.
Tasa-arvouskon mitä ilmeisimpiä mustia pisteitä ei Ylen asiaohjelmissa käsitellä koskaan, vaan kaikki keskustelu keskittyy ympyrän neliömiseen eli luonnollisen eriarvoisuuden raivokkaaseen kieltämiseen. Tyyppiesimerkki yleläisestä yhteiskuntakeskustelusta on Yle Radio 1:stä tuleva kahdeksanosainen sarja Rotuopin kahdeksat kasvot. Sarja on suunnattu selvästi Ylen pääsegmentin demarieläkeläisten ulkopuollle. Sillä toivotaan saavutettavan kuulijoita pääasiassa humanistisen puolen akateemisista ja kulttuuriväestä. Siis juuri siitä porukasta, jotka jo ovat kovan linjan kulttuurimarxilaisia tosiuskovia. Heille yhteiskuntaa eivät eivät määritä fysikaalinen ja biologinen todellisuus, vaan kaikki ihmisen luoma on perustaltaan sosiaalisesti konstruoitua. Mikäli konstuktiot ovat vääriä so. "epätasa-arvoisia" ja "taantumuksellisia", akkredioitujen yhteiskuntainsinöörien pitää ehdottomasti muuttaa niitä poliittisesti korrekteiksi.
Edellä mainitun sarjan jaksossa Kohti geneettistä luokkayhteiskuntaa ollaan huolissaan siitä, että uusien dna-sovellutusten myötä olisimme matkalla kohti geneettistä luokkayhteiskuntaa. Huoli on jossain määrin perusteltu, mutta kysymyksen asettelussa jätetään kokonaan huomioimatta se, että sukupuolivalinnan ja luonnonvalinnan vuoksi sekä ihmisyksilöissä että ihmispopulaatioissa vallitsee jo nyt kaikkien havaitsemia eroja. Ohjelman esittelyssä vähätellään niukkojen geenierojen merkitystä, vaikka tiedetään että kääpiösimpansilla ja ihmiselllä 98%:ia geeneistä on samoja, jonka vuoksi olisi naurettavaa väittää, ettei tämä ero vaikuttaisi ratkaisevasti ilmiasuun, fenotyyppin. Tosiasiassa pienet geenierot ovat juuri ne, jotka erottavat lajit ja rodut toisistaan:
Kun otetaan Patagonian intiaani, Gröönlannin eskimo ja Myllypuron suomalainen ja näitä verrataan keskenään, niin ne ovat erittäin samanlaisia perimältään. Samanlaisempia kuin Helsinkiläinen Seurasaaren orava ja Tukholmalainen Skansenin orava, niiden dna:ssa on suurempi ero. Se, että ihmiset jakavat toisiaan rotuihin, on siis jokseenkin teennäistä, tarkoitushakuista tai poliittista.
Tasa-arvoideologian kannattajille ym. uuskommunisteille on tärkeää saarnata rotudeninalismia ja syyttää viestintuojia poliittisesta tarkoituksenhakuisuudesta johon itse syyllistyvät. Edellistä sitaattia voidaan kommentoida sillä, että kun ihmisrotujen geenejä on verrattu keskenään, on huomattu, että noin 90 prosenttia geeneistä on satunnaista kohinaa, joka on merkityksetöntä rotujen olemukselle. Vaikka kaikki nämä geenit olisivat jostain kumman syystä sattumalta samanlaisia suomalaisen ja patogonailaisen välillä, se ei todistaisi näiden henkilöiden perimän samanlaisuutta. Arviolta 10 prosenttia rotujen välisistä geeneistä muodostavat yhdessä systemaattisesti rotujen välillä eri tavalla jakautuneita merkityksellisiä kokonaisuuksia. Siksi juuri näiden geenien avulla suomalainen ja patogonialainen voidaan erottaa varmuudella toisistaan. Nämä erottuvat geenit luovat rotujen välille merkittäviä eroja keskimääräiseen älykkyyteen (älykkyysjakauman sijainti) ja älykkyysjakauman muotoon; persoonallisuustekijöihin; fyysisiin ominaisuuksiin; immuunipuolustustekijöihin; rikollisuuden määrään; jne.
Sen sijaan, että yliopistohumanistit luovat kauhukuvia olemattomasta eugeniikan harjoittamisesta, kuulijoiden pitäisi olla paljon enemmän huolissaan päinvastaisesta ilmiöstä, jota tasa-arvouskonnon lumoissa olevat yhteiskuntainsinöörit ovat harjoittaneet jo vuosikymmeniä. Epätieteellisen tasa-arvo-oletuksen vuoksi Eurooppaan on tuotettu kansoilta kysymättä kognitiivisesti haasteellisia afrikkalaisia, joiden invaasio laskee yhteiskunnan koulutustasoa ja innovaatiokykyä. Tästä on jo näyttöä, sillä viime vuosina koululaisten Pisa-tulokset ovat laskeneet Suomessa huomattavasti, koska maahan on päästetty valtava määrä kehitysmaalaisia. Jopa Helsingin Sanomat tunnusti asian pari vuotta sitten uutisessaan Pisa-tutkimus: Maahanmuuttajien tulokset huolestuttavat Suomessa.
************************
Ootsä joku maahanmuuttaja? Perjantaisin klo 19.00, Yle Teema Fem
Ruotsinkielinen kanava Fem on monikultturismissaan paljon puhdasoppisempi kuin sen suomalais-ugrilainen karvalakkiversio. Kanavallaan parempi väki tarjoaa jatkuvalla syötöllä multikultia, josta vimeisimpänä työnäytteenä on 8-osainen sarja Ootsä joku maahanmuuttaja? Ohjelman nimessä ilmaistu ironinen uhripositio tosin ontuu, sillä ainakin julkisessa keskustelussa on paljon yleisempää läväyttää päin naamaa, että ootsä joku rasisti? Sarja on sekoitus alleviivaavia nyyhkytarinoita ja sankarikertomuksia, jotka todennäköisesti uppoavat hyvin valmiiksi ohjelmoituun kohdeyleisöönsä.
Yle TV1, keskiviikko 25.10.2017 klo 23:05, Ulkolinja: Totuuden jälkeinen aika
Yhdysvaltain vaaleissa ja Brexit-äänestyksessä monet eivät uskoneet perinteiseen mediaan, mutta epäilevät nyt lähteitään. Miksi niin moni ei enää luota perinteiseen mediaan? Entä miten internet ja some muuttavat mediaa? HD Äänitekstitys: suomi.
Yhdysvaltain vaaleissa ja Brexit-äänestyksessä monet eivät uskoneet perinteiseen mediaan, mutta epäilevät nyt lähteitään. Miksi niin moni ei enää luota perinteiseen mediaan? Entä miten internet ja some muuttavat mediaa? HD Äänitekstitys: suomi.
Tämä dokumentti on kehystetty suositulla valtamedian narraatiolla, jonka mukaan ennen vaihtoehtomedioita elettiin totuuden aikaa. Ei eletty, vaan pimittäminen ja valheet alkoivat käydä niin paksuiksi, että ne synnyttivät väistämättä kanavia, joista totuus on päässyt purkautumaan kansalaisten tietoisuuteen. Tämä jos mikä on hermostuttanut tiedotusmonopolia hallinneet kansainväliset ja kansalliset valtamediat. Hämmennyksen ja ahdistuksen keskellä ne ovat alkaneet selittää tilannetta itselleen ottamalla käyttöön kulttuurimarxilaisten ajatuspajojen luomia käsitteitä kuten vihapuhe ja totuuden jälkeinen aika. Toisin sanoen valtamediat peittävät vanhoja valheitaan uusilla valheilla.
Yle TV2, tiistai 24.10.2017 klo 19:00, Stacey Dooley: Kanadan kadonneet tytöt
Tuhansia Kanadan alkuperäiskansojen nuoria naisia katoaa, osa heistä on löydetty murhattuina, osaa ei löydetä ollenkaan. Kadonneiden omaiset syyttävät viranomaisia rasismista ja tehottomasta tutkinnasta. T: BBC. HD Äänitekstitys: suomi.
Tuhansia Kanadan alkuperäiskansojen nuoria naisia katoaa, osa heistä on löydetty murhattuina, osaa ei löydetä ollenkaan. Kadonneiden omaiset syyttävät viranomaisia rasismista ja tehottomasta tutkinnasta. T: BBC. HD Äänitekstitys: suomi.
Rasismipa tietenkin. Uhripääomaa on viime aikoina kertynyt muutenkin paljon muille paitsi valkoisille heteromiehille. Tästä esimerkkinä Amerikasta mielikuvituksettomasti lainattu Me too -kampanja. Vastavoimaa tälle yksipuolista kollektiivista syyllisyyttä lietsovalle hysterialle on tuonut Jessica Vahteran kolumin Me too - valkoinen huora, jossa hän ottaa esiin tärkeän seikan, jota kampanjassa ei ole otettu lainkaan huomioon: ulkomaalaiset miehet. Lukemisen arvoinen näkökulma on myös homomies Jukka Hankamäen kirjoitus, Helsingin Sanomien kultaiset kuohijat vaarallistavat seksin, jossa pohditaan kirkkotätien uusmoralismia ja yksipuolisella uhripääomalla ratsastamista.
Yle Teema Fem, tiistai 24.10.2017 klo 14:05, Hitlerin Hollywood
(Hitlers Hollywood: Das deutsche Kino im Zeitalter der Propaganda 1933 - 1945, Saksa 2017) Rüdiger Suchslandin uusi dokumenttielokuva kertoo natsi-Saksan elokuvateollisuudesta, unelmatehtaasta kuoleman voimien käytössä. HD Kuulovammaisille tarkoitettu tekstitys: suomi. Äänitekstitys: suomi. K12 (ahdistus).
Tämä tulee nyt uusintana lauantain jälkeen. Ja varmuuden vuoksi vielä huomenna. Odotamme jatkossa mielenkiinnolla paljon ajankohtaisempaa ohjelmaa juutalaisten Hollywoodista!
(Hitlers Hollywood: Das deutsche Kino im Zeitalter der Propaganda 1933 - 1945, Saksa 2017) Rüdiger Suchslandin uusi dokumenttielokuva kertoo natsi-Saksan elokuvateollisuudesta, unelmatehtaasta kuoleman voimien käytössä. HD Kuulovammaisille tarkoitettu tekstitys: suomi. Äänitekstitys: suomi. K12 (ahdistus).
Tämä tulee nyt uusintana lauantain jälkeen. Ja varmuuden vuoksi vielä huomenna. Odotamme jatkossa mielenkiinnolla paljon ajankohtaisempaa ohjelmaa juutalaisten Hollywoodista!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti